Flyt nu fra 

595,-

Se vores kundeanmeldelser her

Simpel kontaktformular

Indhent tilbud

2-2-removebg-preview
ku-2-2-preview
ku-2-remov2ebg-preview
ku-2-removebg-preview
ku-2-removebg2-preview
ku-2-remov2ebg-preview
2-2-removebg-preview
ku-2-2-preview
ku2-2-removebg-preview
ku-2-removebg-preview
ku-2-removebg2-preview
ku-2-remov2ebg-preview

Kvalitet forpligter, derfor går vi langt for vores kunder

Står du overfor en omfattende flytning af dit private hjem, kan du få flyttehjælp af NORM Flytning og slippe for besværet ved at gøre flytningen så nem for dig som overhoved muligt. Vi har 20 års erfaring, så uanset om du flytter fra lejlighed til hus eller omvendt, står vi klar med flytterådgivning i forbindelse med din privatflytning.

Vi er et velrenommeret flyttefirma i København, der specialiserer sig i privatflytning, og vi er kendt for vores professionelle, omhyggelige og pålidelige service

Hos NORM Flytning er det vigtigt for os, at vi leverer høj service fra start til slut i forbindelse med hver opgave. Lige fra vi har modtaget din forespørgsel til at flytningen er afsluttet. Derfor stræber vi også efter hurtigst muligt at få udarbejdet et tilbud, så opgaven kan blive igangsat indenfor en tidsramme, som passer dig. Desuden udarbejdes altid en skriftlig aftale, så både flyttemand og du som kunde er enige om alle retningslinjer, og så du ikke får unødvendige overraskelser undervejs i privatflytningen.

Lille pakke

1195,-

pr. time inkl. moms

2mandlift

Mellem pakke

1495,-

pr. time inkl. moms

3mandlift

Mest valgte

Standard pakke

1795,-

pr. time inkl. moms

3mandlast
Weekendtillæg +25%
Privatflytning formular underside

Få et flyttetilbud

  • Vælg flyttetype
  • Beskriv din flytning
  • Book


Ønsker du fast pris eller timepris på din næste flytning

Hvilken Flyttepakke skal du bruge

Hvilken type flytning har du brug for?

Du flytter fra

Nuværende Ejendom
Tilgængelig Elevator

Du flytter til

Tilgængelig Elevator
Sending

Ofte stillede spørgsmål

Hvad koster en privatflytning?

Prisen på en privatflytning kan variere afhængigt af flere faktorer, herunder:

Afstand: Jo længere flytningen er, desto højere kan prisen være på grund af transportomkostninger og tidsmæssige krav.

Mængde af ejendele: Mængden af ejendele, der skal flyttes, påvirker også prisen. Jo flere genstande og større møbler der skal flyttes, desto mere tid og arbejdskraft vil det kræve, hvilket kan øge prisen.

Adgangsforhold: Adgangsforholdene ved både den nuværende og den nye adresse kan påvirke prisen. Hvis der er vanskelig adgang, f.eks. trapper, elevatorer eller lang gåafstand til lastning og losning, kan det medføre ekstra omkostninger.

Ekstra services: Hvis du har brug for ekstra tjenester som pakning, demontering eller montering af møbler, kan dette også påvirke prisen.

Forsikring: Omkostningerne ved forsikring for dine ejendele under flytningen kan også variere afhængigt af værdien af dine genstande og graden af forsikringsdækning.

Hvordan betales flytningen?

Betalingen kan ske på mobilepay, kontant eller ved bankoverførsel efter endt flytning.

Hvornår skal jeg begynde at planlægge min flytning?

Det anbefales at begynde planlægningen af din flytning mindst 4-8 uger i forvejen. Dette giver dig tid til at organisere dine ejendele, finde et pålideligt flyttefirma og håndtere eventuelle ændringer eller uforudsete omstændigheder.

Hvordan finder jeg et pålideligt flyttefirma?

Du kan søge anbefalinger fra venner, familie eller kolleger. Du kan også undersøge online anmeldelser og vurderinger af flyttefirmaer i dit område.

Hvornår er det bedste tidspunkt at flytte?

Flytninger kan finde sted året rundt, men der er ofte travle perioder som f.eks. omkring den 1. hvor mange private overtager deres nye bolig, i sommermånederne og i weekenderne. Hvis det er muligt, kan det være en god idé at vælge en hverdag eller en mindre travl periode, da dette kan give større tilgængelighed.

Hvordan pakker jeg mine ejendele sikkert?

Brug solide flyttekasser og pak dine ejendele omhyggeligt. Brug pakkepapir, bobleplast eller tæpper til at beskytte skrøbelige genstande, og sørg for at mærke kasserne tydeligt med indholdet og det rum, de skal placeres i i det nye hjem. Husk at undgå overfyldte kasser for at undgå skader eller brud.

Få leveret flyttekasser og labels

Du har altid mulighed for at bestille flyttekasser og labels hos os, og en flyttemand leverer dem efter aftale i god tid inden flytningen. Har du spørgsmål, som fx hvor mange flyttekasser skal bruges til en privatflytning? Eller hvor meget må man fylde en flyttekasse? Så står vi også til rådighed til at besvare disse spørgsmål. Således kan du føle dig helt klar til din kommende flytning, uden uforudsete forhindringer eller udfordringer. 

Hvis du er erhvervskunde har du desuden mulighed for at tilkøbe nedpakning af kontorartikler som en del af flytningen. Og vi tager os også gerne af udpakning, så du og dine medarbejdere hurtigt kan komme på plads og fortsætte jeres arbejde, nu i nye spændende omgivelser.

Kundeudtalelser

Rene Theis,

Samplewood

“Vi benytter altid Norm da vores erfaring er, at de kommer til tiden og er gode til transport af ømtåeligt gods” 

Klaus Honoré,

A/H Låsemontage

“Kæmpe anbefaling her fra A/H Låsemontage til Norm Flytning. Professionel service.”

Siv Fournaise,

Green Us

“Som producent af snedkerskabe til affaldssortering, anvender vi altid Norm Flyt, som leverer top kvalitet og sikker levering ved vores kunder – hver gang.”

Vi tilbyder alsidige opgaver indenfor privatflytning

Hos NORM Flytning er det vigtigt for os, at vi leverer høj service fra start til slut i forbindelse med hver opgave. Lige fra vi har modtaget din forespørgsel til at flytningen er afsluttet. Derfor stræber vi også efter hurtigst muligt at få udarbejdet et tilbud, så opgaven kan blive igangsat indenfor en tidsramme, som passer dig. Desuden udarbejdes altid en skriftlig aftale, så både flyttemand og du som kunde er enige om alle retningslinjer, og så du ikke får unødvendige overraskelser undervejs.

Kvalificeret rådgivning og gratis besøg af flyttekonsulent

Som professionelt flyttefirma i København og Roskilde giver vi kvalificeret rådgivning til din næste flytning. Vi sørger for at processen bliver så effektiv som overhovedet muligt. Derudover tilbyder vi gratis besøg af en flyttekonsulent, som kan besvare alle dine spørgsmål. Du står måske med følgende spørgsmål: hvor lang tid tager en flytning? Og hvad skal I selv stå for op til en flytning? Her står vores flyttekonsulent klar til at svare på det hele.

Kan flytteprocessen vente til weekenden?

Vi flytter gerne i weekenden. Vi flytter hurtigt og effektivt indenfor den aftalte tidsramme, så I kan være i gang igen mandag morgen. Få en gratis vurdering af din næste flytning, inklusive tjeklister og flytteplaner. Flytteplaner indeholder råd og vejledning i forhold til organiserin.

Vi har respekt for jeres ting

Selvom vi klarer en flytning både hurtigt og effektivt, har hver enkelt flyttemand altid respekt for jeres ting og inventar. Det gælder både fladskærme, designermøbler og lignende, men det gælder selvfølgelig også alt det nips, der også findes i hjemmet. Hvis et uheld alligevel skulle være ude, og der sker skade på jeres ejendele, så har vi hos NORM FLYTNING en skadesforsikring, som vil tage sig af behandlingen af skaderne.

Et niveau af høj service fra start til slut

Hos NORM Flytning er det vigtigt for os, at vi leverer høj service fra start til slut i forbindelse med hver opgave. Lige fra vi har modtaget din forespørgsel til at flytningen er afsluttet. Derfor stræber vi også efter hurtigst muligt at få udarbejdet et tilbud, så opgaven kan blive igangsat indenfor en tidsramme, som passer dig. Desuden udarbejdes altid en skriftlig aftale, så både flyttemand og du som kunde er enige om alle retningslinjer, og så du ikke får unødvendige overraskelser undervejs.

Forsikret hos CODAN

Hos NORM Flytning er hver enkelt flyttemand forsikret hos Codan. For dig som kunde betyder det, at alt gods er forsikret under transport, når det er i vores hænder. Hvis uheldet er ude, og der skulle opstå en skade under flytningen, kan du derfor være sikker på at få den erstatning, du har krav på.

Anmeldelser fra Google

Torben SørensenTorben Sørensen
11:44 22 May 20
We used NORM to move 8 complete office seats + misc. furniture. The team was great. On time. Quick and everything arrived where it should without a... scratch. And they were flexible about the return of the boxes.læs mere
Gaia BartholoGaia Bartholo
23:28 04 Mar 22
Bedste flyttefirma!! Virkelig god service og flinke fyrer. Kan klart anbefales.
SkullySkully
19:57 04 Mar 22
Jeg var meget udesikker i starten men Norm Flytning gjorde et meget godt arbejdet med at sige når de kom. Det gik meget hurtig med at for ens ting... ude og ind af dørenlæs mere
Maria MadsenMaria Madsen
06:17 04 Mar 22
Verdens bedste og nemmeste flytning nogensinde. Der kom 2 friske gutter og slæbte, pakkede og transporterede hele mig og min kærestes store lejlighed... fra 2 sal til hus. Tusind tusind tak for alt! Og for at passe så godt på vores ting. Kan kun anbefale Norm Flytning til ALLE!læs mere
Karoline LorangeKaroline Lorange
11:20 03 Mar 22
Det var en god oplevelse at lade Norm Flytning stå for min flytning. God service, søde flyttemænd og de passede godt på ens ting.
Heena SajnHeena Sajn
18:36 01 Mar 22
Det er ikke første gang, jeg bruger Norm flytning - god service og skønt humør hver gang! Kan helt klart anbefales! ????
js_loader

Flytterengøring!

Få en ren start i dit nye hjem. Benyt servicefradraget og spar stort.

Simpel kontaktformular til rengøringspopup

This will close in 0 seconds