Kvalitet forpligter, derfor går vi langt for vores kunder
Står du overfor en omfattende flytning af dit private hjem, kan du få flyttehjælp af NORM Flytning og slippe for besværet ved at gøre flytningen så nem for dig som overhoved muligt. Vi har 20 års erfaring, så uanset om du flytter fra lejlighed til hus eller omvendt, står vi klar med flytterådgivning i forbindelse med flytning af private hjem.
Vi er et velrenommeret flyttefirma i København, der specialiserer sig i privatflytning, og vi er kendt for vores professionelle, omhyggelige og pålidelige service
Hos NORM Flytning er det vigtigt for os, at vi leverer høj service fra start til slut i forbindelse med hver opgave. Lige fra vi har modtaget din forespørgsel til at flytningen er afsluttet. Derfor stræber vi også efter hurtigst muligt at få udarbejdet et tilbud, så opgaven kan blive igangsat indenfor en tidsramme, som passer dig. Desuden udarbejdes altid en skriftlig aftale, så både flyttemand og du som kunde er enige om alle retningslinjer, og så du ikke får unødvendige overraskelser undervejs.
Lille pakke
1195,-
pr. time inkl. moms
- 2 mand
- 25m3 flyttebil
- Fri km + brændstof
- Udbæring + Indbæring
- Fordeling i rum
- Hjælp til at skille møbler ad + samle igen (efter behov)
- Forsikring af dit indbo
- Lån af flyttekasser
Mellem pakke
1495,-
pr. time inkl. moms
- 3 mand
- 25m3 flyttebil
- Fri km + brændstof
- Udbæring + Indbæring
- Fordeling i rum
- Hjælp til at skille møbler ad + samle igen (efter behov)
- Forsikring af dit indbo
- Lån af flyttekasser
Mest valgte
Standard pakke
1795,-
pr. time inkl. moms
- 3 mand
- 50-60m3 flyttebil/lastbil
- Fri km + brændstof
- Udbæring + Indbæring
- Fordeling i rum
- Hjælp til at skille møbler ad + samle igen (efter behov)
- Forsikring af dit indbo
- Lån af flyttekasser
Weekendtillæg +25%
Ofte stillede spørgsmål
Hvad koster en privatflytning?
Prisen på en privatflytning kan variere afhængigt af flere faktorer, herunder:
Afstand: Jo længere flytningen er, desto højere kan prisen være på grund af transportomkostninger og tidsmæssige krav.
Mængde af ejendele: Mængden af ejendele, der skal flyttes, påvirker også prisen. Jo flere genstande og større møbler der skal flyttes, desto mere tid og arbejdskraft vil det kræve, hvilket kan øge prisen.
Adgangsforhold: Adgangsforholdene ved både den nuværende og den nye adresse kan påvirke prisen. Hvis der er vanskelig adgang, f.eks. trapper, elevatorer eller lang gåafstand til lastning og losning, kan det medføre ekstra omkostninger.
Ekstra services: Hvis du har brug for ekstra tjenester som pakning, demontering eller montering af møbler, kan dette også påvirke prisen.
Forsikring: Omkostningerne ved forsikring for dine ejendele under flytningen kan også variere afhængigt af værdien af dine genstande og graden af forsikringsdækning.
Hvordan betales flytningen?
Hvornår skal jeg begynde at planlægge min flytning?
Hvordan finder jeg et pålideligt flyttefirma?
Hvornår er det bedste tidspunkt at flytte?
Hvordan pakker jeg mine ejendele sikkert?
Få leveret flyttekasser og labels
Du har altid mulighed for at bestille flyttekasser og labels hos os, og en flyttemand leverer dem efter aftale i god tid inden flytningen. Har du spørgsmål, som fx hvor mange flyttekasser skal bruges til erhvervsflytning? Eller hvor meget må man fylde en flyttekasse? Så står vi også til rådighed til at besvare disse spørgsmål. Således kan du føle dig helt klar til din kommende erhvervs- eller kontorflytning, uden uforudsete forhindringer eller udfordringer. Som erhvervskunde har du desuden mulighed for at tilkøbe nedpakning af kontorartikler som en del af flytningen. Og vi tager os også gerne af udpakning, så du og dine medarbejdere hurtigt kan komme på plads og fortsætte jeres arbejde, nu i nye spændende omgivelser.
Kundeudtalelser

Rene Theis,
Samplewood
“Vi benytter altid Norm da vores erfaring er, at de kommer til tiden og er gode til transport af ømtåeligt gods”

Klaus Honoré,
A/H Låsemontage
“Kæmpe anbefaling her fra A/H Låsemontage til Norm Flytning. Professionel service.”

Siv Fournaise,
Green Us
“Som producent af snedkerskabe til affaldssortering, anvender vi altid Norm Flyt, som leverer top kvalitet og sikker levering ved vores kunder – hver gang.”
Vi tilbyder alsidige opgaver indenfor privatflytning
Hos NORM Flytning er det vigtigt for os, at vi leverer høj service fra start til slut i forbindelse med hver opgave. Lige fra vi har modtaget din forespørgsel til at flytningen er afsluttet. Derfor stræber vi også efter hurtigst muligt at få udarbejdet et tilbud, så opgaven kan blive igangsat indenfor en tidsramme, som passer dig. Desuden udarbejdes altid en skriftlig aftale, så både flyttemand og du som kunde er enige om alle retningslinjer, og så du ikke får unødvendige overraskelser undervejs.
- Ned- og udpakning
- Transport
- Adskillelse og samling af møbler
- Liftopgaver
- Flytning af tunge og specielle genstande
- Opbevaring af genstande/inventar
- Bortskaffelse af indbo
- Respekt for dine ejendele
Kvalificeret rådgivning og gratis besøg af flyttekonsulent
Som professionelt flyttefirma i København og Roskilde giver vi kvalificeret rådgivning til din næste flytning. Vi sørger for at processen bliver så effektiv som overhovedet muligt. Derudover tilbyder vi gratis besøg af en flyttekonsulent, som kan besvare alle dine spørgsmål. Du står måske med følgende spørgsmål: hvor lang tid tager en flytning? Og hvad skal I selv stå for op til en flytning? Her står vores flyttekonsulent klar til at svare på det hele.
Kan flytteprocessen vente til weekenden?
Vi flytter gerne i weekenden. Vi flytter hurtigt og effektivt indenfor den aftalte tidsramme, så I kan være i gang igen mandag morgen. Få en gratis vurdering af din næste flytning, inklusive tjeklister og flytteplaner. Flytteplaner indeholder råd og vejledning i forhold til organiserin.
Vi har respekt for jeres ting
Selvom vi klarer en flytning både hurtigt og effektivt, har hver enkelt flyttemand altid respekt for jeres ting og inventar. Det gælder både fladskærme, designermøbler og lignende, men det gælder selvfølgelig også alt det nips, der også findes i hjemmet. Hvis et uheld alligevel skulle være ude, og der sker skade på jeres ejendele, så har vi hos NORM FLYTNING en skadesforsikring, som vil tage sig af behandlingen af skaderne.
Et niveau af høj service fra start til slut
Hos NORM Flytning er det vigtigt for os, at vi leverer høj service fra start til slut i forbindelse med hver opgave. Lige fra vi har modtaget din forespørgsel til at flytningen er afsluttet. Derfor stræber vi også efter hurtigst muligt at få udarbejdet et tilbud, så opgaven kan blive igangsat indenfor en tidsramme, som passer dig. Desuden udarbejdes altid en skriftlig aftale, så både flyttemand og du som kunde er enige om alle retningslinjer, og så du ikke får unødvendige overraskelser undervejs.
Forsikret hos Codan
Hos NORM Flytning er hver enkelt flyttemand forsikret hos Codan. For dig som kunde betyder det, at alt gods er forsikret under transport, når det er i vores hænder. Hvis uheldet er ude, og der skulle opstå en skade under flytningen, kan du derfor være sikker på at få den erstatning, du har krav på.
