FAQ
Hvor hurtigt skal jeg booke en flytning?
Mange kunder er ude i god tid - Gerne 30-60 dage før flyttdagen.
Kan jeg låne flyttekasser?
Ja, du kan låne alle dem du har brug for. Vi opkræver et gebyr for levering og afhentning alt efter hvor i landet de skal leveres/afhentes.
Hvor længe kan jeg beholde kasserne?
Du kan beholde kasserne i 30 dage efter endt flytning. De skal afleveres af én omgang.
Kan jeg selv hente flyttekasser og spare leveringen?
Ja det er en mulighed.
Kan jeg købe pakkepapir + labels?
Ja det kan man. Pakkepris pr. flytning 250 kr. inkl. moms
Hvad koster flyttekasserne hvis jeg beholder dem?
35 kr. pr. stk. inkl. moms
Har i forsikring?
Ja, vi er forsikret igennem Codan.
Hvordan booker jeg en flytning?
Enten udfylder du vores formular på forsiden ellers ring på telefon 71 999 887
Hvad koster en flytning?
Det kommer an på størrelse og afstand ring evt. til os på telefon 71 999 887.
Hvordan betaler man?
Efter endt flytning på mobilepay, kontant eller straksoverførsel via bank.
Kan jeg køre med i flyttebilen?
Hvis det er aftalt på forhånd, kan det godt lade sig gøre.
Tilbyder i opbevaring?
Vi tilbyder opbevaring på vores lager i Glostrup og Hvidovre.
Hjælp til at skille møbler ad + samle igen?
Ved små opgaver, kan vores flyttemænd sagtens hjælpe.
Hvad tid starter i på flyttedagen?
Helst ikke senere end kl. 09:00
Kan i hjælpe med at pakke mine ejendele ned?
Vi kan god hjælpe med nedpakning. 2 flyttemænd til nedpakning koster 800 kr. pr. time inkl. moms (min 4 timers arbejde). Vi levere kasser + pakkepapir på dagen hvor vi pakker ned.
Smider i affald ud?
Ja det gør vi. Vær opmærksom på, at der et gebyr på 500 kr. inkl. moms + timerne der bruges på at sortere affaldet.