Erhvervsflytning - Undgå driftstab og Nedetid
Virksomhedsflytning? Lad NORM Flytning tage sig af det

Vi yder flyttehjælp til hele din virksomhedsflytning
Vores professionelle og arbejdsomme flyttemænd står klar til at hjælpe med en lang række opgaver i forbindelse med erhvervsflytning, kontorflytning og lagerflytning. Lige fra planlægning, nedpakning til selve flytningen af jeres inventar og selvfølgelig udpakning og indretning. Så kan du og dine medarbejdere koncentrere jer om jeres arbejdsopgaver, uden de store bekymringer om alle de praktiske forhold, der jo følger med enhver kontorflytning. Vi tilbyder erhvervsflytning København og erhvervsflytning Amager, hvor vi ligeledes dækker både i og omkring Roskilde, Trekroner og selvfølgelig hele Københavnsområdet.
Vi hjælper med hele din erhvervsflytning
Vi tilbyder totalløsninger til vores erhvervskunder, så I kan bruge tiden på det, som I er gode til, og lade os om resten. En totalløsning betyder gratis flytterådgivning, flyttekasser, labels, forsikringer, professionelle medarbejdere og en fast pris på jeres flytning. Vi hjælper også gerne med at pakke ned, mærke kasser samt at afmontere inventar og udstyr. Har du brug for en slutrengøring, når vi har flyttet virksomhedens møbler, så tilbyder vi også dette. Generelt tilbyder vi meget mere end flytning. Vi tager os af alt det, der følger med og som bare lige gør flytningen meget mere overskueligt for dig og dine medarbejdere. Det kan være intern flytning af ting og sager eller tunge eller omfangsrige arkiver. Vi tilbyder møbelopbevaring eller håndtering af inventar til udsmidning eller andet affald.
Vi kan blandt andet hjælpe med følgende opgaver:
- Firmaflytning
- Intern flytning
- Arkivflytning
- Tungløft + Kranopgaver
- Samling af møbler
- Ned- og udpakning
- Møbelopbevaring
- Udsmidning af møbler og affald
- Gratis besøg af flyttekonsulent
- Uforpligtende tilbud på erhvervsflytning
- Kvalificeret rådgivning
- Erfarne flyttefolk altid i fuld uniform
- Mulighed for del- eller totalløsning
- Lagerflytning
Kvalificeret rådgivning og gratis besøg af flyttekonsulent
Som professionelt flyttefirma giver vi kvalificeret rådgivning til flytning af virksomheden, så processen bliver så effektiv som overhovedet muligt. Derudover tilbyder vi gratis besøg af en flyttekonsulent, som også kan besvare alle dine spørgsmål. Du står måske med nogle følgende spørgsmål: hvor lang tid tager en erhvervsflytning? Og hvad skal I selv stå for op til en erhvervsflytning? Og her er vores flyttekonsulent klar til at svare på det hele.
Kan flytteprocessen vente til efter fyraften?
Vi flytter gerne, når virksomheden er lukket – enten sen eftermiddag eller i weekender. På den måde har I som virksomhed mulighed for at flytte helt uden driftstab. Vi flytter hurtigt og effektivt indenfor den aftalte tidsramme, så I kan være i gang igen på det ønskede tidspunkt.
Få en gratis vurdering af din næste flytning, inklusive tjeklister og flytteplaner. Flytteplaner indeholder råd og vejledning i forhold til organiseringen, både internt og eksternt. Det giver et godt overblik over fremgangsmåden, når nu alle jeres ting skal flytte plads.
- Få en gratis vurdering af din næste flytning, inklusiv tjeklister og flytteplaner
- Flytteplaner indeholder råd og vejledning ift. Organisering internt og eksternt
Vi har respekt for jeres ting
Selvom vi klarer en flytning både hurtigt og effektivt, har hver enkelt flyttemand altid respekt for jeres ting og inventar. Det gælder både dyrbart IT-udstyr, maskiner og lignende, men det gælder selvfølgelig også alt det nips, der også findes på et kontor eller på et lager, som gør jeres hverdag speciel.
Vi er forsikret hos Codan
Hvis et uheld alligevel skulle være ude, og der sker skade på jeres ejendele, så har vi hos NORM Flytning en skadesforsikring, som vil tage sig af behandlingen af skaderne. Vi er selvfølgelig forsikrede i forbindelse med alle vores flytninger og fragtopgaver. Det vil sige, at dine ejendele altid er forsikrede, når du overlader dem til vores flyttemænd. Det giver dig en god tryghed i en ellers omskiftelig situation, hvor du overlader vigtigt udstyr til andre.

Få leveret flyttekasser og labels
Du har altid mulighed for at bestille flyttekasser og labels hos os, og en flyttemand leverer dem efter aftale i god tid inden flytningen. Har du spørgsmål, som fx hvor mange flyttekasser skal bruges til erhvervsflytning? Eller hvor meget må man fylde en flyttekasse? Så står vi også til rådighed til at besvare disse spørgsmål. Således kan du føle dig helt klar til din kommende erhvervs- eller kontorflytning, uden uforudsete forhindringer eller udfordringer. Som erhvervskunde har du desuden mulighed for at tilkøbe nedpakning af kontorartikler som en del af flytningen. Og vi tager os også gerne af udpakning, så du og dine medarbejdere hurtigt kan komme på plads og fortsætte jeres arbejde, nu i nye spændende omgivelser.
Undgå spildt arbejdstid
Vi koordinerer og eksekverer firmaflytningen så flytteprocessen bliver så effektiv som mulig og så dit firma undgår tab – Vi har udarbejdet planer og tjeklister omkring flytteprocessen som udleveres på første møde.
Vi flytter gerne i weekenden, så er virksomheden klar igen mandag morgen.
Når arbejdspladsen skal flytte til nye lokaler, kan det ofte være forbundet med forvirring og kaos. Vi letter din flyttebyrde, så du kun skal koncentrere dig om det, du er god til.
Som en del af vores totalløsning hjælper vi også gerne med at pakke ned, mærke kasser samt at afmontere inventar og udstyr. Har du brug for en slutrengøring, når vi har flyttet virksomhedens møbler, så tilbyder vi også dette.
Hos Norm Flytning tilbyder vi dermed den absolut nemmeste løsning, nemlig, alt-i-en pakken til dig, der gerne vil have en nem og effektiv erhvervsflytning.

Hvad koster en erhvervsflytning?
Prisen på en erhvervsflytning kan variere meget. Det afhænger bl.a. af afstanden mellem adresserne, størrelsen på virksomheden og på mængden af det I skal have flyttet. Inden flytningen er det vigtigt at få planlagt hvilke vogne og mandskab, som skal benyttes. Vi tilbyder altid en besigtigelse af virksomheden, så er vi sikre på, at alle detaljer kommer med.
Alt det I ikke har plads til
Flytter I til mindre lokaler, eller har I brug for opbevaring af møbler, inventar eller udstyr?
Med mere en 5000 kvadratmeters opbevaringsplads til rådighed, kan vi tilbyde opbevaringsplads i forbindelse med erhvervsflytningen.
Få jeres produkter opbevaret på vores lager, indtil I er kommet godt på plads i de nye lokaler. Er der andet gammelt inventar, I blot skal have bortskaffet, klarer vi også gerne det tunge læs for jer i forbindelse med firmaflytningen.
Vi samler og monterer nyt inventar
Har I brug for ekstra hænder til at få flytteprocessen til at glide bedst muligt? Vi hjælper gerne med at samle og montere nyt inventar og nye møbler, så I hurtigst kan vende tilbage til hverdagen, som I kender den. Lad os vise dig drømmescenariet for, hvordan en erhvervsflytning kan foregå.
- Totalløsning indenfor erhvervsflytning. Vi pakker ned, mærker flyttekasserne, afmontere og montere igen efter de ønsker der måtte være
- Udstationeringer af medarbejdere i Virksomheden
- Flytning af brandskabe, arkivskabe eller pengeskabe
- Flytning af specielt følsomme effekter, såsom kunst eller it-udstyr
- Den nødvendige klargøring inden erhvervsflytningen finder sted, såsom afmontering af døre, afdækning af gulve, elevatorer mv.
- Slutrengøring i forbindelse med en erhvervsflytning
Skal i flytte til udlandet?
Hos Norm erhvervsflytning håndterer vi også flytninger og fragtopgaver til udlandet og vores flyttespecialister har stor erfaring med at håndtere logistikken på tværs af landegrænser. Hvad enten I skal have fragtet enkeltstående udstyr eller have flyttet alt virksomhedens inventar til en ny adresse i udlandet, står vi klar til at løfte opgaven for jer. Vi er jeres flyttefirma til erhverv, for en enkel og overskuelig flytning af ’dit andet hjem’. Udover flytning til udlandet kan vi også hjælpe i forbindelse med flytning for sportsfolk.
Hvordan foregår en erhvervsflytning?
Hos Norm Flytning tilbyder vi at udføre din virksomhedsflytning sen eftermiddag eller i weekenden, så jeres værdifulde arbejdstid ikke går tabt. Vi kan stå for alt der har med flytningen at gøre lige fra flyttekasser, labels nedpakning, flytning til udpakning og indretning.
Hvad koster en erhvervsflytning?
Prisen på en erhvervsflytning kan variere meget. Den afhænger af afstand mellem adresserne, størrelsen på virksomheden samt mængden af inventar, der skal pakkes og flyttes. Vi planlægger rammerne og forløbet sammen med dig og vi aftaler dermed en fast pris for flytningen og de tilvalgte services.
Hvordan vælger man det bedste flyttefirma?
Det er en god ide at få tilbud fra relevante flyttefirmaer – vi i Norm Flytning yder en grundig kundeservice lige fra start og giver gerne et uforpligtende tilbud på jeres flytning af arbejdsplads.