Erhvervsflytning - København
Vi tilbyder erhvervsflytning København
Skal din virksomhed i København flytte? Så har du brug for et flyttefirma, som virkelig kan tage hånd om din virksomhedsflytning, fra den første planlægning til den sidste flyttekasse er pakket ud og foldet sammen. En flytning, hvad end det er en privat flytning eller din arbejdsplads der skal flytte, er ofte et kæmpe arbejde. Det kræver et udsøgt overblik og tager generelt overraskende meget tid. Men hvis du har den rette makker fra start, er der mange ting, du ikke behøver at tage dig af, når du trygt kan give opgaven videre. Vi vil gerne være din flyttemakker.

Flytning af virksomhed – hvad vi kan tilbyde
En erhvervsflytning kommer næppe belejligt, det tager tid og opmærksomhed væk fra din kerneopgave, så lad os være din flyttehjælp. Vi kan nemlig tage os af meget mere end at flytte dine ting fra et sted til et andet. Vi tilbyder en gratis flyttekonsulent, som kommer ud til jer og står klar til at besvare alle spørgsmål og vejlede i, hvordan processen glider så glat som muligt. Og det kan aftales hvor meget vi skal stå for. Vi tager os nemlig gerne af både nedpakning, håndtering af møbler, der eventuelt skal smides ud samt andet affald. Vi tilbyder at tage billeder af jeres indretning, så den kan genetableres det nye sted, så I ikke skal bruge for lang tid på at lære en ny indretning at kende. Vi flytter effektivt og respektfuldt alt jeres inventar og pakker det gerne ud igen. Jamen så lang tid kan vi slet ikke være lukket ned, tænker du måske. Vi tilbyder også erhvervsflytninger sen eftermiddag eller i weekenden, så I hurtigt kan møde ind i de nye omgivelser og genoptage jeres arbejde.
Vi kan blandt andet hjælpe med følgende opgaver:
- Firmaflytning
- Intern flytning
- Arkivflytning
- Tungløft + Kranopgaver
- Samling af møbler
- Ned- og udpakning
- Møbelopbevaring
- Udsmidning af møbler og affald
- Gratis besøg af flyttekonsulent
- Uforpligtende tilbud på erhvervsflytning
- Kvalificeret rådgivning
- Erfarne flyttefolk altid i fuld uniform
- Mulighed for del- eller totalløsning
Lad Norm Flytning yde flyttehjælp, når din arbejdsplads skal flytte
Kontakt os og hør, hvad vi kan gøre for at lette din flytning. Vi giver et uforpligtende tilbud og vi aftaler os frem til en fast pris, så du ikke står med uforudsete udgifter. Vi er dit flyttefirma til erhverv og vi tager os også af erhvervsflytning på Amager. Så stå dit kontor til flytning, så er det Norm Flytning du skal have fat i. Vi glæder os til at tage imod din opgave.
Hvordan foregår en erhvervsflytning?
En erhvervsflytning falder noget ubelejligt, da ikke meget af jeres arbejdstid må gå til spilde. Derfor tilbyder vi flytninger som ligger sent eftermiddag eller i weekenden. Hermed kan I møde ind til nye omgivelser.
Hvad koster en erhvervsflytning?
Det kommer an på mange variable faktorer, så som afstanden mellem de to adresser, hvor stort er kontoret eller lageret der skal flyttes og ikke mindst hvor meget inventar der skal pakkes og flyttes. Kontakt os med det samme, så kan vi tale om detaljer og vi kommer med et tilbud med en fast pris for din flytning.
Hvordan vælger man det bedste flyttefirma?
Både pris og service kan være afgørende faktorer, når man skal vælge flyttefirma. Kontakt evt. flere firmaer der tilbyder erhvervsflytning for at have noget at sammenligne med - både pris, men også service og hvilke ydelser der er inkluderet.